Page 96 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 96

Çağın ihtiyaç duyduğu bilgi, beceri ve yetkinlikleri kazandıran, teknolojiyi üreten,
                                       tarih  bilinci  ve  bilim  aracılığıyla  geleceği  kurgulayan,  nitelikli  insan  kaynağı
             Amaç 2                    yetiştiren, ekonomiye katkı sunan, değerleriyle bireyi hayata hazır kılan, empati ve
                                       nezaket kazandıran bir ortaöğretim yapısı ile öğrenciler yetiştirmek.


                                       Ortaöğretim sistemi, öğrencilere değişen dünyanın gerektirdiği başta okuma kültürü
             Hedef 2.2                 olmak üzere bilgi, beceri, yetkinlik ve yeterlilikleri kazandırmak.


             Amacın İlgili Olduğu      ORTAÖĞRETİM
             Program/Alt Program Adı


             Amacın İlişkili
             Olduğu Alt Program        Genel Ortaöğretim
             Hedefi

                                                   Plan
                                        Hedefe
                                                  Dönemi
             Performans Göstergeleri     Etkisi   Başlangıç   2024     2025      2026      2027      2028
                                          (%)
                                                  Değeri

             PG-2.2.1 Genel
             ortaöğretimde                25       78,6      78,9      79,5       80       80,6       81,2
             öğrencilerin yılsonu
             başarı puan ortalaması


             PG-2.2.2 Genel
             ortaöğretimde tescil
             edilen patent, faydalı       25        3          4         5         6         7         8
             model, marka ve tasarım
             sayısı


             PG-2.2.3 Öğrenci başına      25        3,6       3,8       4,4       4,9        5        5,6
             okunan kitap sayısı




             PG-2.2.4 Ortaöğretimde
             en az bir bilimsel etkinliğe   25    23506     23700     23800     23900      24000     24100
             katılan öğrenci sayısı


















       88
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101