Page 100 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 100

Çağın ihtiyaç duyduğu bilgi, beceri ve yetkinlikleri kazandıran, teknolojiyi üreten,

                                       tarih  bilinci  ve  bilim  aracılığıyla  geleceği  kurgulayan,  nitelikli  insan  kaynağı
             Amaç 2                    yetiştiren, ekonomiye katkı sunan, değerleriyle bireyi hayata hazır kılan, empati ve
                                       nezaket kazandıran bir ortaöğretim yapısı ile öğrenciler yetiştirmek.



                                       Sosyal  ve  ekonomik  sektörler  ile  iş  birliği  içinde  ulusal  ve  uluslararası  mesleki
                                       yeterliliğe, ahilik kültürüne, meslek ahlakına ve mesleki değerlere sahip; yenilikçi,
             Hedef 2.4
                                       girişimci, üretken, ekonomiye değer katan ehil iş gücü yetiştirilecektir.



             Amacın İlgili Olduğu      ORTAÖĞRETIM
             Program/Alt Program Adı


             Amacın İlişkili Olduğu Alt   Mesleki ve Teknik Eğitim
             Program Hedefi

                                                   Plan
                                        Hedefe
                                                 Dönemi
             Performans                 Etkisi   Başlangıç   2024      2025      2026      2027      2028
             Göstergeleri                (%)
                                                  Değeri
                           Genel
             PG-2.4.1                             66,86       67       67,25     67,50     68,00      68,5
             Mesleki       Bilgi
             eğitimde      Dersleri
             öğrencilerin   Meslek        30      75,39      75,70      76       76,5       77        77,5
             yılsonu       Dersleri
             başarı puan
             ortalaması    Ortalama               71,12      71,35     71,62      72        72,5       73

             PG-2.4.2 Mesleki
             eğitimde Destekleme ve
             Yetiştirme Kursları’na       20      80,42       81        82        83        84         85
             katılan öğrencilerin
             memnuniyet oranı (%)

             PG-2.4.3 Kurum/
             Kuruluşlarla iş birliği
             kapsamında girişimci         30      2.514      2.600     2.700     2.800     2.900     3.000
             eğitimi desteği alan
             öğrenci/mezun sayısı

             PG-2.4.4 İş başı
             eğitimine katılan            20      2.751      2.900     3.000     3.100     3.200     3.500
             atölye ve laboratuvar
             öğretmeni sayısı











       92
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105