
ERASMUS+ PROJELERİMİZ
- DIGI ESSA 4 SCHOOLS- 2022-2024
Sürdürülebilir Okul Gelişimi İçin Etkili Dijital Öz Değerlendirmesi
Eğitim sisteminde kaliteyi yakalamak için; sürdürülebilir ve dinamik bir okul gelişim modeline ihtiyaç vardır. Öz değerlendirme ve dış değerlendirme okulda sürekli gelişimi ve kaliteyi yakalamayı sağlayan iki önemli araçtır.
Projemizde alanında uzman akademisyen, müfettiş, yöneticiler, öğretmenler ve bilişim uzmanları bu alandaki en son yenilikleri inceleyerek dijital araçlar aracılığıyla (telefon, bilgisayar vb.) kullanılabilen etkili dijital bir öz değerlendirme modeli ve aracı geliştireceklerdir.
Digiessa4Schools Proje Çıktısı-1 (Türkçe) (English)
Digiessa4Schools Proje Web Sayfası için tıklayınız.
- DDCT Discovering Digital Competences for Teachers 2021-2023
Öğretmenlerin Digital Yeterliliklerinin Keşfedilmesi
Projemiz ile öğretmenlerimizin dijital yeterliklerinin geliştirilmesi ve eğitim ortamlarında daha fazla etkileşimli dijital araçları kullanmaları sağlanacaktır.
Dijital becerilerin geliştirilmesi sayesinde sosyal söylemlere eğitimcilerimiz daha fazla katılabilecek, dahil etme sürecini kolaylaştırabilecek ve istihdamın önündeki engelleri azaltabileceklerdir.
Mart-2023 Haber Bültenine Buradan Ulaşabilirsiniz
Mart-2022 Haber Bültenine Buradan Ulaşabilirsiniz
Aralık-2021 Haber Bültenine Buradan Ulaşabilirsiniz
Mayıs-2021 Haber Bültenine Buradan Ulaşabilirsiniz
https://ddct2020.blogspot.com/
DDCT Projesi Avrupa Parlamento Sunusu (Projeye Genel Bakış)
- Innovative Keys for Social Entrepreneurship (IKSE) SOSYAL GİRİŞİMCİLİK İÇİN YENİLİKÇİ ANAHTAR BECERİLER (2021-2023)
KA226 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Innovative Keys for Social Entrepreneurship (IKSE) SOSYAL GİRİŞİMCİLİK İÇİN YENİLİKÇİ ANAHTAR BECERİLER Erasmus+ Projemiz kapsamında müdürlüğümüz InnoGrowth-European Association for Innovation and Growth Bulgaristan koordinatörlüğünde üç farklı ülkeden oluşan kurumlar ile birlikte sosyal girişimcilik alanında çalışmalar yürütmektedir. Proje ortaklarımız: Arıs Formazıone E Rıcerca Socıeta Cooperatıva Italya, Unıversıtat Jaume I De Castellon İspanya, Ente Nazionale Per Il Microcredito Italya, Darzhavno Predpriyatie Bulgaristandır.
IKSE Projesinin tanıtım görseli için tıklayınız.
IKSE Projesi 2. Haber Bültenine Buradan Ulaşabilirsiniz
IKSE Projesi 3. Haber Bültenine Buradan Ulaşabilirsiniz
IKSE Proje Web Sayfası İçin Tıklayınız
- SEE ME Enhancing parent's involvement in school education (2021-2023)
Ebeveynin okul eğitimine katılımını artırma.
SEE ME projesi, sosyal, etnik, dilsel ve kültürel çeşitlilik ilgili eşitsizlikleri ele almaktadır. Projenin amacı dezavantajlı gruplarla ilgili eşitsizlikleri gidermek için ebeveynleri okullarla işbirliği yapmaya yönlendirmeye odaklanan bir öğrenme ortaklığı oluşturmaktır. Öğrenme ortaklığı, en iyi uygulamaları inceleyecek ve aktarımın detaylandırılmasıyla ilgili öğrenme oturumları düzenleyecektir. Beklenen sonuç, dezavantajlı grupların ihtiyaçlarını karşılamak ve coğrafi ve sosyoekonomik eşitsizliklerle bağlantılı öğrenme çıktılarındaki farklılıkları ele almak için yeni uygulamalar geliştirmektir.
- DIVERSITY (Developing Integrity, Variety, Equality, Respect, Solidarity and Interculturalism for Teachers and Youngsters) 2021-2022
Farklılıklar İçinde Birliktelik
Bu proje ile farklı kültürlerden gelen yabancı uyruklu öğrencilerin entegrasyonu için daha kapsayıcı okul ortamları ve eğitim stratejilerini teşvik etmek ve Avrupa'daki öğrenme hareketliliği konsorsiyumu kapsamında öğretmenlere, yöneticilere, eğitim uzmanlarına, öğrencilere ve ebeveynlere kapsayıcı ve kültürlerarası eğitime yönelik beceriler kazandırmak amaçlanmaktadır.
Web Sayfası: http://diversity-project.net/
- "Developing ICT Competences for Innovation and Inclusion of Students with Special Needs"(2019-2020)
Yenilikçi Yaklaşımlar İçin Öğretmenlerin Bilgi İletişim ve Teknoloji Yeterliliklerinin Arttırılması ve Özel Gereksinimli Öğrencilerin Dahil Edilmesi
Öğretmen yeterliliklerinin arttırılması yoluyla özel gereksinimli öğrencilerin sosyal, kültürel ve iş hayatına geçişlerine yardımcı olmak
Eğitimde Yeni yaklaşımların takip edilmesini sağlamak.
Web Sayfası: http://ict4inclusion.com
- WENA - Yalnız Değiliz (2018-2020)
"We are not Alone"
Özel gereksinimli bireye sahip ailelerin "Yaşam Doyumu ve Öznel İyi Oluş Halleri"ni Arttırmak ve "Yaşamın Zorluklarıyla" başa çıkma becerilerini geliştirmek hedeflenmektedir.
Web Sayfası: http://www.wenaproject.net/
- MF CLUBS PROJECT - Çok Dilli Aileler Kulübü Projesi (2017-2020)
"Multilingual Families Clubs"
AB sınırları içerisinde Çok Dilliliği ve Çok Kültürlülüğü korumaya çalışmak
Web Sayfası: http://www.multilingualclubs.eu/
- RCA4T - Sınıfında Sığınmacı Öğrencisi olan Öğretmenlere Destek Projesi (2016-2019)
"Refugee Class Assistance For Teachers"
Sığınmacıların öğretmenlerine sınıf içi destek projesi; öğretmenlere, göçmen ve sığınmacı çocukların eğitiminde karşılaşılan zorluklarla baş edebilmelerini sağlayacak eğitim desteği vermektir.
Web Sayfası: http://www.teachers4refugees.eu/
Proje Çıktılarına ulaşmak için tıklayınız
- Bir El Ver - İlkokuldaki Mülteci ve Göçmen Çocukları için Sosyal İçerme programı (2016 - 2019)
"Lend A Hand - Social Inclusion Programming For Migrant and Refugee Children At Primary Schools"
Proje Çıktılarına ulaşmak için tıklayınız.
- C.l.a.s.s.room - Görme Engelli Öğrencilerin Sınıflarına Daha Çok Uyum Sağlamaları için Öğretmen ve Ebeveynlerin Eğitilmesi (2016-2019)
"Equipping School Staff and Parents with the Skills to Better Integrate Students with Visual Impairments in the Classroom"
Web Sayfası: http://classroomproject.eu/tr/home
Günlük Yaşam Becerileri anketine ulaşmak için tıklatyınız.
- CITI-VAL -Vatandaşlık Değerleri İçin Cezaevlerinde Eğitim (2016-2019)
"Education in Prison for Citizenship Values "
- SERA - Cezaevinde Laiklik ve Radikalleşme (2016-2019)
"Secularism And Radicalisation In Prisons"
- Sihirli Kelime: Fair Play(2016-2018)
"MAGIC WORD- FAIR PLAY"
Web Sayfası: http://magicwordfair-play.blogspot.com
- Okulda Siber Zorbalığa Hayır! (2016-2018)
"No Cyberbullying at the School!"
Web Sayfası: www.nocyberbullying.udanet.it
- Öğretmenden Öğretmene - Kaynaştırma Sınıfında Çalışan Okul Öncesi Öğretmenler İçin Müfredat Tasarımı (2016-2018)
TEACHERS TO TEACHERS - "Design of a training program for pre-school teachers working in inclusive settings"
Web Sayfası: http://www.ogretmenplatform.org/
- HEAL-EU - Sağlıklı Avrupa İçin Sağlık Okur Yazarlığı (2016-2018)
"Health Lıteracy Awareness For Healthy Europe"
Sayfa erişimi: https://tr-tr.facebook.com/healeu17