Page 60 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 60

PESTLE Analizi



 Tespitler  İdareye Etkisi
 ETKENLER                               Ne Yapılmalı?
 (Etkenler/Sorunlar)  Fırsatlar  Tehditler

 Yeni yönetimle yeni bakış
 açılarının ortaya çıkması  Müdürlüğümüzde 2024-2028 Stratejik Plan dönemi

                     hazırlık çalışmalarının başlamasıyla birlikte yönetim
 Kurumdaki yönetimsel   kadrosunun değişmesi kurumumuza yeni bir bakış
 değişiklikler  Yeni fikirlerin ve farklı   açısıyla birlikte  bireylerin rasyonel, proje bazlı eğitim ve
 görüşlerin desteklenmesi  öğretimine destek sağlanması




 Eğitim ve öğretime yönelik
 talebin giderek artması  İnsanların sahiplik hissedecekleri daha kusursuz, iyi
 Siyasi yöneticilerin ve   hedeflenmiş, etkili sonuçlar elde etmek için tüm eğitim
 sivil toplum örgütlerinin   Siyasi yöneticilerin ve sivil    paydaşlarının katkısının alındığı katılımcılık temelli
 eğitime yönelik ilgisi   toplum örgütlerinin eğitime   çalışmaların yapılmasına devam edilmesi
 Politik  ilişkin çalışmalara olumlu ilgi
 ve katkısı

 Eğitim politikalarının
 sürekli değişmesi ve   Üst politika belgeleriyle uyumlu eğitim politikaları
 Üst politika belgelerinde  Üst politika belgelerinde   kısa süreli olması   oluşturulmasına devam edilmesi, uzun vadeli eğitim
 eğitimin öncelikli bir   eğitimin öncelikli alan olarak   dolayısıyla beklenen   politikaları oluşturulması müdürlüğümüz olarak bu
 alan olarak yer alması  yer alması
 olumlu etkiyi       politikaların çıktılarına göre hareket edilmesi.
 sağlayamaması
 Güney komşularımızdan
 olan Suriye’de yaşanan   İlimizde  geçici koruma altında bulunan yabancıların
 şavaş ve Irak’taki   Dış göç   çocuklarının eğitim ve öğretime erişim imkânlarının
 istikrarsızlıklar kaynaklı   artırılması.
 ülkemize yönelen göç
 hareketleri
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65