Page 63 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 63

Nüfus hareketleri
                                                      Geniş bir paydaş kitlesinin   ve kentleşmede
                                                      varlığı                       yaşanan hızlı
                                                                                    değişim              Öğrenciler, okullar ve bölgeler arasında öğretmen ve
                                                                                                         yönetici niteliği, eğitim ortamı, donanımı ve kazanımlar
                                                                                    Toplumda kitap       açısından oluşan farklılıkların azaltılması ve uluslararası
                             Kamuoyunun eğitim        Kaliteli eğitim ve öğretime   okuma, spor yapma,   standartların yakalanması;  bütün bireylere çağın
                     Sosyokültürel  ile eğitim öğretim                              faaliyetlerde        kazandırılması; öğrencilerin bilimsel, kültürel, sanatsal ve
                                                      ilişkin talebin artması
                                                                                                         gerektirdiği bilgi, beceri, yeterlik, tutum ve davranışların
                             öğretimin kalitesi
                                                                                    sanatsal ve kültürel
                                                                                                         sportif faaliyetlere katılımının artırılması; özel yeteneklilere
                             çalışanlarının niteliğinin
                                                                                    bulunma
                             artılmasına ilişkin
                                                                                                         yönelik kurumsal yapı ve süreçlerin iyileştirilmesi,
                                                                                    alışkanlığının
                                                                                                         öğrenme ortamları, ders yapıları, materyallerı̇,  tanılama
                             beklenti ve desteği
                                                                                    yetersiz olması.
                                                                                                         ve değerlendı̇rme araçlarının geliştirilmesi;   özel eğı̇tı̇me
                                                                                    Medyada eğitim       ihtı̇yacı olan öğrencı̇lere yönelı̇k hı̇zmetlerı̇n kalı̇tesı̇nin
                                                      Nitelikli işgücünün           ve öğretime ilişkin   artırılması
                                                      yetiştirilmesi için mesleki   çoğunlukla olumsuz
                                                      ve teknik eğitimin önemli     haberlerin ön plana
                                                      olduğu algısı
                                                                                    çıkarılması.
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68