Page 59 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 59
PESTLE Analizi
Tespitler İdareye Etkisi
ETKENLER Ne Yapılmalı?
(Etkenler/Sorunlar) Fırsatlar Tehditler
Yeni yönetimle yeni bakış
açılarının ortaya çıkması Müdürlüğümüzde 2024-2028 Stratejik Plan dönemi
hazırlık çalışmalarının başlamasıyla birlikte yönetim
Kurumdaki yönetimsel kadrosunun değişmesi kurumumuza yeni bir bakış
değişiklikler Yeni fikirlerin ve farklı açısıyla birlikte bireylerin rasyonel, proje bazlı eğitim ve
görüşlerin desteklenmesi öğretimine destek sağlanması
Eğitim ve öğretime yönelik
talebin giderek artması İnsanların sahiplik hissedecekleri daha kusursuz, iyi
Siyasi yöneticilerin ve hedeflenmiş, etkili sonuçlar elde etmek için tüm eğitim
sivil toplum örgütlerinin Siyasi yöneticilerin ve sivil paydaşlarının katkısının alındığı katılımcılık temelli
eğitime yönelik ilgisi toplum örgütlerinin eğitime çalışmaların yapılmasına devam edilmesi
Politik ilişkin çalışmalara olumlu ilgi
ve katkısı
Eğitim politikalarının
sürekli değişmesi ve Üst politika belgeleriyle uyumlu eğitim politikaları
Üst politika belgelerinde Üst politika belgelerinde kısa süreli olması oluşturulmasına devam edilmesi, uzun vadeli eğitim
eğitimin öncelikli bir eğitimin öncelikli alan olarak dolayısıyla beklenen politikaları oluşturulması müdürlüğümüz olarak bu
alan olarak yer alması yer alması
olumlu etkiyi politikaların çıktılarına göre hareket edilmesi.
sağlayamaması
Güney komşularımızdan
olan Suriye’de yaşanan İlimizde geçici koruma altında bulunan yabancıların
şavaş ve Irak’taki Dış göç çocuklarının eğitim ve öğretime erişim imkânlarının
istikrarsızlıklar kaynaklı artırılması.
ülkemize yönelen göç
hareketleri