Page 112 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 112
Farklılıkları dikkate alan bir özel eğitim ve rehberlik anlayışıyla öğrencilerin,
eğitim ve yaşam süreçlerindeki potansiyellerini en üst düzeye çıkaracak ve özel
gereksinimli bireylerin toplumla bütünleşmelerini sağlayacak bilgi ve beceriler
Amaç 4
ile ilgi ve yetenekleri doğrultusunda gelişimlerini destekleyecek fiziki, beşerî ve
teknolojik imkânları artırmak.
Öğrencilerin bireysel özelliklerine ve öğrenme ihtiyaçlarına uygun fiziksel ve
Hedef 4.1
beşerî iyileştirmeler sağlanarak eğitime erişimleri artırılacaktır.
Amacın İlgili Olduğu
Program/Alt Program ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK
Adı
Amacın İlişkili Olduğu Alt Eğitime Erişim ve Fırsat Eşitliği
Program Hedefi
Plan
Hedefe
Performans Etkisi Dönemi
Göstergeleri Başlangıç 2024 2025 2026 2027 2028
(%)
Değeri
PG-4.1.1 Özel
eğitimde pansiyon 25 0 91 92 93 94 95
hizmetlerinden
memnuniyet oranı (%)
PG-4.1.2 Kaynaştırma/
bütünleştirme
uygulamaları yoluyla
eğitim alan öğrencilerin 25 61,5 61,5 61,5 61,5 61,5 61,5
örgün eğitimdeki
toplam özel eğitim
ihtiyacı olan öğrencilere
oranı (%)
Eğitim
PG 4.1.3 verilen
Özel eğitim personel 25 57000 58000 59000 60000 61000 62000
alanında sayısı
eğitim
verilen Eğitim
paydaş verilen veli 38200 38500 38600 38700 38800 38900
sayısı sayısı 25
104