Page 28 - 2021 bülten arge
P. 28
TÜBİTAK 2204- A / 2204-B
DANIŞMAN ÖĞRETMEN EĞİTİMLERİ
TÜBİTAK
Müdürlüğümüz ARGE birimi “ TÜBİTAK 2204-B Nedir? Öğrencilere ve
koordinatörlüğünde öğretmenlerimize Öğretmenlere Katkıları Nelerdir?” başlıklı
yönelik “TÜBİTAK 2204-B Ortaokul eğitim; 2.oturumda Hayal Gücü Merkezi
Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Kurucusu Eğitimci Emre KESKİN tarafından
Danışman Öğretmen Eğitimi” “Öğrencilerde Merak Uyandırma ve Proje
düzenlenmiştir.Eğitim 31.05.2021, Fikri Oluşturma Süreci” başlıklı eğitim;
02.06.2021 ve 04.06.2021 tarihlerinde 3.oturumda TÜBİTAK 2204-B Proje
çevrim içi olarak 3 oturum hâlinde Danışman Öğretmeni Remzi AKTAY
gerçekleştirilmiştir. tarafından “TÜBİTAK 2204-B Ortaokul
1.oturumda öğretmenlerimize TÜBİTAK Öğrencileri Araştırma Projeleri Nasıl Yazılır?” 2204
İç Anadolu Bölge Koordinatörü Prof. Dr. başlıklı eğitim örnek formlar üzerinden
Güven ÇANKAYA tarafından gösterilerek verilmiştir.
Eğitimlere farklı branşlardan 113 öğretmenimiz katılmıştır.
TÜBİTAK
Müdürlüğümüz ARGE birimi “TÜBİTAK 2204-A Nedir? Öğrencilere ve TÜBİTAK
koordinatörlüğünde öğretmenlerimize Öğretmenlere Katkıları Nelerdir?” başlıklı
yönelik “TÜBİTAK 2204-A Lise Öğrencileri eğitim; 2.oturumda Hayal Gücü Merkezi
Araştırma Projeleri Yarışması Danışman Kurucusu Eğitimci Emre KESKİN tarafından
Öğretmen Eğitimi” düzenlenmiştir. Eğitim “Öğrencilerde Merak Uyandırma ve Proje
07.06.2021, 09.06.2021 ve 11.06.2021 Fikri Oluşturma Süreci” başlıklı eğitim;
tarihlerinde çevrim içi olarak 3 oturum 3.oturumda TÜBİTAK 2204-A Proje
hâlinde gerçekleştirilmiştir. 1.oturumda Danışman Öğretmeni Yasemin ÇİNKAYA
öğretmenlerimize TÜBİTAK İç Anadolu tarafından “TÜBİTAK 2204-A Lise
Bölge Koordinatörü Prof. Dr. Güven Öğrencileri Araştırma Projeleri Nasıl Yazılır?”
ÇANKAYA tarafından,
başlıklı eğitim örnek formlar üzerinden
gösterilerek verilmiştir.
Eğitime farklı branşlardan 134 öğretmenimiz Katılmıştır.
A N K A R A İ L M İ L L İ E Ğ İ T İ M M Ü D Ü R L Ü Ğ Ü
2 7