Page 26 - 2021 bülten arge
P. 26

TÜBİTAK 2204 - A
                               ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI

                                    TÜRKİYE FİNALİ SONUÇLARI











                                                                    P
                          YUSUF EFE KIVILCIM
                                                                    HEN-ZEO PLUS: MİKROPLASTİK,
                          .                                         ENDÜSTRİYEL BOYA VE BİYOLOJİK KİRLETİCİ
                                                                    ARITIMI İÇİN YENİLİKÇİ BİR ÇÖZÜM
                           ANKARA FEN LİSESİ
                                                                    P
                                                                    Atık sular sürdürülebilir kaynaklar kullanılarak insan
                       DANIŞMAN ÖĞRETMEN:
                                                                    sağlığına ve doğaya zarar veren boyalardan,
                                                                    mikroplastiklerden ve biyolojik kirleticilerden arındırılmış,
                         BARAN DADAKOĞLU
                          BİYOLOJİ Alanında                         aynı zamanda sürdürülebilir, düşük maliyetli ve yeni bir
                                                                    arıtım tekniği geliştirilmiştir.
                     ÜÇÜNCÜLÜK Ödülü                                                                                     2204-A






              teşv½k                                                P
              teşv½k
               teşv½k

                          İLKİZ İPEK AYTEN                          EĞİTİMDE FIRSATLARI EŞİTLEME: İKİ KERE
                          .                                         FARKLI (2F) ÖĞRENCİLER İÇİN FEN EĞİTİMİ



                    ANKARA YENİMAHALLE BİLİM VE
                             SANAT MERKEZİ
                                                                    P
                       DANIŞMAN ÖĞRETMEN:                           Bu projenin amacı iki kere farklı (2f) öğrencilere
                                                                    eğitimde fırsatları eşitleme amacıyla geliştirilen
                        ÜMMÜYE NUR TÜZÜN
                                                                    materyallerle fen öğretimi yaparak
                     DEĞERLER EĞİTİMİ Alanında                                                                           TÜBİTAK
                                                                    öğrencilerin kavram imajlarını geliştirmektir
                          TEŞVİK Ödülü






               teşv½k                                               P
               teşv½k
               teşv½k
                          TÜRKER COŞKUN

                                                                    PANDEMİ GÜNLÜĞÜMÜZÜN DİJİTAL
                          .
                                                                    SAYFALARI
                    ANKARA NERMİN MEHMET ÇEKİÇ
                             ANADOLU LİSESİ                         P
                                                                    Çalışma kapsamında halkın pandemi döneminde artan dijital
                       DANIŞMAN ÖĞRETMEN:
                                                                    ortamdaki faaliyetlerinin, çevre sorunlarına etkileri ve dijital
                                                                    ayak izlerindeki değişimleri tespit etmek amacıyla, anket
                            ZEHRA COŞKUN
                         COĞRAFYA Alanında                          çalışması ve görüşmeler yapılmıştır. Anket sonuçları genel
                                                                    olarak yorumlandığında, katılımcıların pandemi döneminde
                          TEŞVİK Ödülü                              dijital ayak izinin büyüdüğü, dijital ayak izi ve dijital okur
                                                                    yazarlıkla ilgili yeterli bilgileri olmadığı sonucu çıkmaktadır.




                      A N K A R A   İ L   M İ L L İ   E Ğ İ T İ M   M Ü D Ü R L Ü Ğ Ü
      2  5
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31