Page 26 - 2021 bülten arge
P. 26
TÜBİTAK 2204 - A
ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
TÜRKİYE FİNALİ SONUÇLARI
P
YUSUF EFE KIVILCIM
HEN-ZEO PLUS: MİKROPLASTİK,
. ENDÜSTRİYEL BOYA VE BİYOLOJİK KİRLETİCİ
ARITIMI İÇİN YENİLİKÇİ BİR ÇÖZÜM
ANKARA FEN LİSESİ
P
Atık sular sürdürülebilir kaynaklar kullanılarak insan
DANIŞMAN ÖĞRETMEN:
sağlığına ve doğaya zarar veren boyalardan,
mikroplastiklerden ve biyolojik kirleticilerden arındırılmış,
BARAN DADAKOĞLU
BİYOLOJİ Alanında aynı zamanda sürdürülebilir, düşük maliyetli ve yeni bir
arıtım tekniği geliştirilmiştir.
ÜÇÜNCÜLÜK Ödülü 2204-A
teşv½k P
teşv½k
teşv½k
İLKİZ İPEK AYTEN EĞİTİMDE FIRSATLARI EŞİTLEME: İKİ KERE
. FARKLI (2F) ÖĞRENCİLER İÇİN FEN EĞİTİMİ
ANKARA YENİMAHALLE BİLİM VE
SANAT MERKEZİ
P
DANIŞMAN ÖĞRETMEN: Bu projenin amacı iki kere farklı (2f) öğrencilere
eğitimde fırsatları eşitleme amacıyla geliştirilen
ÜMMÜYE NUR TÜZÜN
materyallerle fen öğretimi yaparak
DEĞERLER EĞİTİMİ Alanında TÜBİTAK
öğrencilerin kavram imajlarını geliştirmektir
TEŞVİK Ödülü
teşv½k P
teşv½k
teşv½k
TÜRKER COŞKUN
PANDEMİ GÜNLÜĞÜMÜZÜN DİJİTAL
.
SAYFALARI
ANKARA NERMİN MEHMET ÇEKİÇ
ANADOLU LİSESİ P
Çalışma kapsamında halkın pandemi döneminde artan dijital
DANIŞMAN ÖĞRETMEN:
ortamdaki faaliyetlerinin, çevre sorunlarına etkileri ve dijital
ayak izlerindeki değişimleri tespit etmek amacıyla, anket
ZEHRA COŞKUN
COĞRAFYA Alanında çalışması ve görüşmeler yapılmıştır. Anket sonuçları genel
olarak yorumlandığında, katılımcıların pandemi döneminde
TEŞVİK Ödülü dijital ayak izinin büyüdüğü, dijital ayak izi ve dijital okur
yazarlıkla ilgili yeterli bilgileri olmadığı sonucu çıkmaktadır.
A N K A R A İ L M İ L L İ E Ğ İ T İ M M Ü D Ü R L Ü Ğ Ü
2 5