Page 48 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 48
Paydaş – Ürün/ Hizmet Matrisi
Araştırma-Geliştirme Bilgi ve Teknik Destek Denetim ve Rehberlik Fiziki ve Mali Destek
Hizmet
Paydaşlar Halkla İlişkiler ve İletişim İnsan Kaynakları Örgün Eğitim Koordinasyon Yatırım Destek Yaygın Eğitim Koordinasyon
Millî Eğitim Müdürlüğü
Çalışanları ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓
İlçe Millî Eğitim
Müdürlükleri ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓
Okul-Kurum Yöneticileri o o o o o
Öğretmenler o o o o o
Öğrenciler ✓ o ✓
Veliler o o o
Üniversiteler o o o
Medya o o ✓
Hayırseverler o o o
Okul- Aile Birlikleri o ✓ o
Sendikalar o o o o o
Belediyeler o o o o
Dernekler o o o
İl Müdürlükleri o o o o o
Vakıflar o o o o o
Hastaneler
o: Bir kısmı ✓: Tamamı
Tablo 9: Paydaş – Ürün/ Hizmet Matrisi
Belirlenen paydaşların idarenin hangi ürün ve hizmetleriyle ilgili oldukları, idareden beklentileri,
bu paydaşların idarenin ürün ve hizmetlerini nasıl etkilediği ve etkilendiğinin belirlenmesi amacıyla
“Paydaş Anketi” geliştirilmiştir. Ankette idarenin tanınırlığı, idareye yönelik memnuniyet durumu,
ilişkili olunan ve öncelik verilmesi gereken alanların tespit edilmesine yönelik sorulara yer verilmiştir.
46