Page 40 - Ankara İl MEM 2024-2028 Stratejik Planı
P. 40
Faaliyet Alanı Ürün/Hizmetler
17) Soruşturma ve inceleme raporlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
18) Disiplin kuruluna girecek dosyaların iş ve işlemlerini yapmak,
19) Adlî ve idarî makamlardan gelen ön inceleme iş ve işlemlerini yürütmek,
20) İdarî, adlî ve icra davalarıyla ilgili yazışmaları yapmak,
Yönetim ve Denetim 21) İdarî ve adlî itirazlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
Faaliyetleri
22) Mevzuatı takip etmek, uygulanmasını gözetmek,
23) Mevzuat ve hukuki konularda birimlere görüş bildirmek,
24) Özel öğretim kurumlarını ve özel yurtları denetlemek, sonuçları
raporlamak ve değerlendirmek.
Faaliyet Alanı Ürün/Hizmetler
1) İl/ilçe düzeyinde iş takvimini hazırlamak,
2) İl/ilçe stratejik planlarını hazırlamak, geliştirmek ve uygulanmasını
sağlamak,
3) Hükümet programlarına dayalı eylem planı ile ilgili işleri yürütmek,
4) Kalkınma planları ve yılı programları ile ilgili işlemleri yürütmek,
5) Faaliyetlerin stratejik plan, bütçe ve performans programına uygunluğunu
sağlamak,
6) Hizmetlerin etkililiği ile vatandaş ve çalışan memnuniyetine ilişkin
çalışmalar yapmak,
7) Bütçe ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
8) Ayrıntılı harcama programını hazırlamak,
Araştırma, Geliştirme, 9) Nakit ödemelerin planlamasını yapmak, ödemeleri izlemek,
Proje ve Protokoller 10) Malî durum ve beklentiler raporunu hazırlamak,
11) Kamu zararı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
12) Yatırımlarla ilgili ihtiyaç analizlerini yapmak, verileri hazırlamak,
13) Performans programıyla ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
14) Okul-aile birlikleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
15) Eğitim Kurumu, bina veya eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını tespit etmek,
16) İstatistikî verileri ilgili birimlerle işbirliği içinde ulusal ve uluslararası
standartlara uygun ve eksiksiz toplamak, gücelleştirmek, analiz etmek ve
yayımlamak,
17) Eğitim kurumları, yönetici, öğretmen ve çalışanlar için belirlenen
performans ölçütlerinin uygulanmasını izlemek, yerel ihtiyaçlara göre
performans ölçütleri geliştirmek ve uygulamak,
38