Page 52 - Harezmi Ocak-Şubak 2025 Çalışmaları
P. 52

Melek Alçar













            Süleyman Demirel Anadolu


            Lisesi



                                           s
                                             i

                   m
                                        o
                                          j
                                          e
                                                 p
               u
                                                  s
                                               a
                 u
                 l
                                              K
                               e
                         a
                                 z

                             a
                              r
                           H
                                  m
                                     P
                     u
                                       r
                      z
                                    i
                       d

                                                    a
                                                                   t
                                                                    i
                                                                  a
                                                                        m
                                                                p
                                                                           n
                                                                     S
                                                                       e

            Ok ulumuzd a H ar ezmi Pr ojesi Kap samınd a Emp ati Seminer i     i
                                                                          i
                                                              m
                                                                              r
                                                       ı
              k
                                                     m
            O
                                                       n

                                                             E
                                                           a
                                                         d
                                                                            e
            D
                       d
            Düzenlend i i
                e
                  n
              ü
               z
                     n
                    e
                   l
            Ok ulumuzd a, far k lı b r anşlar d an öğr etmenler imizin iş
            O k u l u m u z d a ,   f a r k  l ı   b r a n ş l a r  d  a n   ö ğ r e t m e n l e r i m i z i n   i ş
            b i r l i ğ i y l e   y ü r ü t ü l e n   H a r e z m i   P r  o j e s i   k a p s a m ı n d a ,   g e n ç  l e r d e
            b ir liğiyle yür ütülen H ar ezmi Pr ojesi k ap samınd a, genç ler d e
                             e
                               y
                                l
                                     k
                                       a
                                         şı emp ati k ur ma yeteneğini

                                 e
                                  r
                                   e
                a
                       a
                      t

                        j
             e
                         ı
                        l
                    n
               z
            d ezavantajlı b ir eyler e k ar r  ş ı   e m p  a t i   k  u r m a   y e t e n e ğ i n i
                   a
                            r
            d
                          b
                  v
                            i
            geliştir meye yönelik  önemli b ir  etk inlik  ger ç ek leştir ild i.
            g e l i ş t i r m e y e   y ö n e l i k   ö n e m l i   b i r    e t k i n l i k   g e r  ç e k  l e ş t i r i l d i .
            B u   k a p s a m d a ,   Y ı l d ı r ı m   B e y a z ı t   Ü n i v e r s i t e s i   A  r  a ş t ı r m a
            Bu k ap samd a, Yıld ır ım Beyazıt Ü niver sitesi A r aştır ma
                                                              p
                                                            m
                                                          "
                                                           E

              ö
                                                    m
                                                   i
                                                        e
                                                      z
                                                      i
                                                                a
                                                                          l
                                                                           u
                                                                       n
                                                                         u
                                                                              i
                                                                               r

                                                                             b
                                                                   "

                                                                 t
                                                                  i
            Gör evlisi Dr. A li Güngör, öğr enciler imize "Emp ati" k onulu b ir
                                                                      o
                                                                    k
            G
                                                  r
                                    ö
                   l
                      D
                                         ğ
                                  g
                                 n
                                           r
                        r
                                      ,
                     i

                                     r
                    s
                   i

                                        ö
                         .
                                                i
                                                l
                            l
                e

                            i
               r
                                                 e
                          A

                               ü
                  v
                              G
                                               c
                                             n
                                            e
            seminer  ver d i. Seminer d e, emp ati k avr amının önemi,
            s e m i n e r    v e r d i .   S e m i n e r d e ,   e m p  a t i   k  a v r a m ı n ı n   ö n e m i ,
            d ezavantajlı b ir eyler le etk ili iletişim k ur ma yollar ı ve
            d e z a v a n t a j l ı   b i r e y l e r  l e   e t k  i l i   i l e t i ş i m   k u r  m a   y o l l a r  ı   v e
            top lumsal d uyar lılık  k onular ına d eğinild i. Öğr enciler imiz, Dr.
            t o p l u m s a l   d  u y a r l ı l ı k   k o n u l a r ı n a   d  e ğ i n i l d i .    Ö ğ r e n c i l e r  i m i z ,   D r .
            Güngör ’ün d eğer li p aylaşımlar ı sayesind e emp ati k avr amını
            G ü n g ö r ’ ü n   d e ğ e r  l i   p a y l a ş ı m l a r  ı   s a y e s i n d e   e m p a t i   k a v r a m ı n ı
                                                       d
               h
                                                   b
            d
                  d
                                            f
            d  h  d   i i  l l  i i   l l   f      b  l ld  l l
                                                                                 52  / ½½
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57