Page 52 - Harezmi Ocak-Şubak 2025 Çalışmaları
P. 52
Melek Alçar
Süleyman Demirel Anadolu
Lisesi
s
i
m
o
j
e
p
u
s
a
u
l
K
e
a
z
a
r
H
m
P
u
r
z
i
d
a
t
i
a
m
p
n
S
e
Ok ulumuzd a H ar ezmi Pr ojesi Kap samınd a Emp ati Seminer i i
i
m
r
ı
k
m
O
n
E
a
d
e
D
d
Düzenlend i i
e
n
ü
z
n
e
l
Ok ulumuzd a, far k lı b r anşlar d an öğr etmenler imizin iş
O k u l u m u z d a , f a r k l ı b r a n ş l a r d a n ö ğ r e t m e n l e r i m i z i n i ş
b i r l i ğ i y l e y ü r ü t ü l e n H a r e z m i P r o j e s i k a p s a m ı n d a , g e n ç l e r d e
b ir liğiyle yür ütülen H ar ezmi Pr ojesi k ap samınd a, genç ler d e
e
y
l
k
a
şı emp ati k ur ma yeteneğini
e
r
e
a
a
t
j
e
ı
l
n
z
d ezavantajlı b ir eyler e k ar r ş ı e m p a t i k u r m a y e t e n e ğ i n i
a
r
d
b
v
i
geliştir meye yönelik önemli b ir etk inlik ger ç ek leştir ild i.
g e l i ş t i r m e y e y ö n e l i k ö n e m l i b i r e t k i n l i k g e r ç e k l e ş t i r i l d i .
B u k a p s a m d a , Y ı l d ı r ı m B e y a z ı t Ü n i v e r s i t e s i A r a ş t ı r m a
Bu k ap samd a, Yıld ır ım Beyazıt Ü niver sitesi A r aştır ma
p
m
"
E
ö
m
i
e
z
i
a
l
u
n
u
i
r
b
"
t
i
Gör evlisi Dr. A li Güngör, öğr enciler imize "Emp ati" k onulu b ir
o
k
G
r
ö
l
D
ğ
g
n
r
r
,
i
r
s
i
ö
.
i
l
l
e
i
r
e
A
ü
v
G
c
n
e
seminer ver d i. Seminer d e, emp ati k avr amının önemi,
s e m i n e r v e r d i . S e m i n e r d e , e m p a t i k a v r a m ı n ı n ö n e m i ,
d ezavantajlı b ir eyler le etk ili iletişim k ur ma yollar ı ve
d e z a v a n t a j l ı b i r e y l e r l e e t k i l i i l e t i ş i m k u r m a y o l l a r ı v e
top lumsal d uyar lılık k onular ına d eğinild i. Öğr enciler imiz, Dr.
t o p l u m s a l d u y a r l ı l ı k k o n u l a r ı n a d e ğ i n i l d i . Ö ğ r e n c i l e r i m i z , D r .
Güngör ’ün d eğer li p aylaşımlar ı sayesind e emp ati k avr amını
G ü n g ö r ’ ü n d e ğ e r l i p a y l a ş ı m l a r ı s a y e s i n d e e m p a t i k a v r a m ı n ı
d
h
b
d
d
f
d h d i i l l i i l l f b l ld l l
52 / ½½