Page 52 - OCAK 2024 BÜLTEN
P. 52

Ar-Ge Bülteni







                  DİGİ ESSA 4


                  SCHOOLS





                  DIGITAL EFFECTIVE SCHOOL SELF ASSESSMENT
                  FOR SUSTAINABLE SCHOOL IMPROVEMENT












                                     "Sürdürülebilir Okul Gelişimi İçin Etkili Dijital Okul Öz
                                                                      Değerlendirmesi" Projesi











                    S         ürdürülebilir Okul      dayalı olarak                             organizasyon), bu
                                                                                                şekilde okul
                                                      değerlendirilebileceği,
                              Gelişimi İçin Etkili
                                                                                                gelişiminde
                                                      dış değerlendirme ile
                              Dijital Öz
                                                                                                sürekliliğin
                              Değerlendirme
                                                      uyumlu etkili bir dijital
                              (Digital Effective
                                                                                                amaçlanmaktadır
                              School Self-            öz değerlendirme           Çevr m ç       sağlanması
                                                      modeli geliştirilmesi
                  Assessment for Sustainable          amaçlanmaktadır.      koord nasyon
                  School Improvement - DIGI                                 toplantısı tüm
                  ESSA 4 SCHOOLS                      DIGI ESSA 4               ortakların
                  Projesinin Amacı ve Hedefi:         SCHOOLS modeli,      katılımıyla 5-6
                  Avrupa 2020 Eğitim Stratejisi       okul liderleri ve         Eylül 2023
                  ve Milli Eğitim Bakanlığı           öğretmenlerin           tar hler nde
                  Stratejik hedefleri                 profesyonel
                  kapsamında rehberlik ve             gelişimlerini      gerçekleşt r ld .
                  denetim hizmetlerinin               değerlendirmek,
                  kalitesinin artırılması adına       tetiklemek ve
                  planlanan projede okul              geliştirmek için önemli
                  gelişiminde sürekliliği             veriler sunacak olup,
                  sağlamak için değerlendirme         geliştirilecek model ile
                  sürecine tüm paydaşların ve         okulda gelişim ve
                  özellikle dezavantajlı              kalite arayışının
                  bireylerin de katıldığı, okulun     kurum kültürüne
                  öğretim ve yönetim                  dönüştürülmesi
                  süreçlerinin objektif verilere      (öğrenen


                  ANKARA AR-GE       49
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57