Page 52 - OCAK 2024 BÜLTEN
P. 52
Ar-Ge Bülteni
DİGİ ESSA 4
SCHOOLS
DIGITAL EFFECTIVE SCHOOL SELF ASSESSMENT
FOR SUSTAINABLE SCHOOL IMPROVEMENT
"Sürdürülebilir Okul Gelişimi İçin Etkili Dijital Okul Öz
Değerlendirmesi" Projesi
S ürdürülebilir Okul dayalı olarak organizasyon), bu
şekilde okul
değerlendirilebileceği,
Gelişimi İçin Etkili
gelişiminde
dış değerlendirme ile
Dijital Öz
sürekliliğin
Değerlendirme
uyumlu etkili bir dijital
(Digital Effective
amaçlanmaktadır
School Self- öz değerlendirme Çevr m ç sağlanması
modeli geliştirilmesi
Assessment for Sustainable amaçlanmaktadır. koord nasyon
School Improvement - DIGI toplantısı tüm
ESSA 4 SCHOOLS DIGI ESSA 4 ortakların
Projesinin Amacı ve Hedefi: SCHOOLS modeli, katılımıyla 5-6
Avrupa 2020 Eğitim Stratejisi okul liderleri ve Eylül 2023
ve Milli Eğitim Bakanlığı öğretmenlerin tar hler nde
Stratejik hedefleri profesyonel
kapsamında rehberlik ve gelişimlerini gerçekleşt r ld .
denetim hizmetlerinin değerlendirmek,
kalitesinin artırılması adına tetiklemek ve
planlanan projede okul geliştirmek için önemli
gelişiminde sürekliliği veriler sunacak olup,
sağlamak için değerlendirme geliştirilecek model ile
sürecine tüm paydaşların ve okulda gelişim ve
özellikle dezavantajlı kalite arayışının
bireylerin de katıldığı, okulun kurum kültürüne
öğretim ve yönetim dönüştürülmesi
süreçlerinin objektif verilere (öğrenen
ANKARA AR-GE 49