Page 4 - 2021 bülten arge
P. 4
2020 YILI
STRATEJİK PLAN
İZLEME VE DEĞERLENDİRME RAPORU
Raporda; stratejik planda belirlenmiş olan
amaç ve hedefler, sorumlu birim ve
performans göstergeleri bazında
değerlendirilmiştir ve her bir performans
göstergesi için performans hesaplaması yüzde
olarak hesaplanmıştır. Performans
göstergelerine ilişkin değerlendirmeler; ilgililik,
A l i y e Ş A H İ N
A N K A R A İ L M E M A R G E - Ö ğ r e t m e n
etkililik, etkinlik ve sürdürülebilirlik bazında
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol yapılmıştır. Her bir performans göstergesinin
Kanunu ile hayata geçirilen stratejik yönetim hedefe etkisi göz önünde bulundurularak hedef
anlayışı çerçevesinde; hazırladığımız 2019- bazında performans hesaplaması yapılmıştır.
2023 Stratejik Planımızda yer alan stratejik 2020 Yılı İzleme ve Değerlendirme Raporu
amaçlar ve ölçülebilir hedefler saptanmıştır. şubemiz stratejik planlama ekibi tarafından
Performanslarını önceden belirlemiş hazırlanmıştır. Hazırladığımız rapor MEB
olduğumuz göstergeler doğrultusunda Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına
ölçmek ve bu sürecin izleme gönderilmiştir.
değerlendirmesini yapmak için Milli Eğitim 20.04.2021 tarihinde Sayın İl Müdürümüz
Bakanlığı Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Turan Akpınar başkanlığında bilgilendirme
tarafından 2020 Yılı İl Milli Eğitim toplantısı yapılarak bu çalışmaların
Müdürlükleri Stratejik Plan İzleme Ve Müdürlüğümüz faaliyetlerine ilişkin çalışmalar
Değerlendirme Rapor Formatı ve Kılavuzu yapan şubelerimizin sıklıkla başvuracağı, veriye
10.03.2021 tarihinde müdürlüğümüze dayalı karar alma süreçlerine katkı sunacağı
gönderilmiştir. bilgisi ile tüm birimlerimizle paylaşılmıştır.
Müdürlüğümüz 2019-2023 Stratejik Planında Müdürlüğümüzün 2019-2023 Stratejik planı
7 Stratejik amaç 21 hedef 35 strateji ve bu 2020 yılı gerçekleşme bulguları; zorunlu
stratejilerimiz altında 172 eylemimiz eğitimde okullaşma, fiziki altyapının
mevcuttur. Değerlendirme raporu, 2019-2023 geliştirilmesi, bilişim altyapısının
Stratejik Planının 2020 yılı hedefleri ve güçlendirilmesi, öğretmen ve derslik başına
hedeflere ait performans göstergelerine düşen öğrenci sayısının azaltılması ve stratejik
ulaşma oranları dikkate alınarak planlama gibi birçok konuda önemli ilerlemeler
hazırlanmıştır. kaydettiğini göstermektedir.
A N K A R A İ L M İ L L İ E Ğ İ T İ M M Ü D Ü R L Ü Ğ Ü
0 3